.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اجتماع چند هزار نفری ساروی ها در جشن 13 رجب ؛
عبوری : مردم دیگر به عملکرد رای می‌دهند / شاید این آخرین سخنرانی من، در جمع شما باشد !
شمال نیوز : شهردار ساری گفت : از هیچ مقام و مسئولی دعوت نمی کنم مگر آنکه به وعده‌هایی که به شما مردم دادند عمل کنند و یا برای احقاق حقوق حقه شما از هیچ تلاشی فروگذار نباشند. همانطور که در افتتاح پل اول ذغالچال از هیچ مسئولی دعوت نشد و ....

شمال نیوز : جشن بزرگ سیزده رجب در مرکز استان در حالی برگزار شد که هفتاد هزار ساروی از آن استقبال کردند .

در جشن بزرگ افتتاحیه پروژه های شهرداری ساری در شب ۱۳ رجب میلاد امام علی (ع)  آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران طی سخنانی اظهار داشت: مالکین پادگان بدانند این پروژه جزفضای سبز تغییری دیگری نخواهد یافت و من اجازه تکه تکه شدن شهرم را نمیدهم.

نماینده  ولی فقیه در استان مازندران افزود: اگر مطالعه کنید در ساری پرتلاش ترین و بهترین موقعیت زمانی و مدیریتی شهرداری و شورا، در این دوره شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور ۷۰هزار نفری ساروی ها تاکید بر عملکرد شهردار و شوراست، ابراز نمود: مدیریت جهادی، مدیریتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد در نور چشم ما، برادر سه شهید و جوان پرتلاش ساروی مهندس عبوری وجود دارد.

آیت الله طبرسی  خاطر نشان کرد: من به شهردار جوان گفتم امشب ۱۳ افتتاحیه داشت باید در سال دیگر در چنین شبی با ۱۱۰ پروژه تحول عظیمی را در شهر ایجاد نماید.

 

امام جمعه ساری با بیان این مطلب که هشت سال دفاع مقدس یعنی  مدیریت جهادی، سازندگی یعنی مدیریت جهادی، تصریح نمود: در طی دوسال گذشته با همت و مدیریت جهادی شهردار و شورای شهر  ساری شاهد شکوفایی و سرزندگی بودیم.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در این جشن و نشست نشاط و صمیمی  ساروی ها گفت: این امید دادن به مردم  آینده نگری می طلبد و شما جهادگران شهری نوید بخش این امید و آینده هستید.

آیت الله طبرسی با تاکید براینکه هر شخصیتی در هر حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، و…خواه ناخواه دشمن و مخالف دارد، بیان داشت: شهرما ساری از سال‌های خیلی دور مخالف داشته که گندم ازبالا ریختند و ازپایین آب تحویل دادند.

وی در ادامه اشاره به پادگان ساری داشت  و تاکید نمود: یکی ازسایه‌های مخالفت در موضوع پادگان ساری رخ داده است و اگر این جایگاه بخواهد تخریب گردد بنده اجازه تکه تکه شدن را نمیدهم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاریخ ۸۰۰ ساله طبرستان و این سرزمین پر برکت متذکر شد درطی سال گذشته پاسخگوی  بیش از۱۴ هزار تلفن ازشما شهروندان ساروی در راستای بیکاری و اشتغال، مشکلات و معضلات بیماری، قضایی و.. بودم .

وی افزود: اگر مدیریت جهادی همانند شهردار جوان در مرکز استان سازندگی و همت نماید میتوان برمشکلات غلبه نمود.

آیت الله طبرسی هم چنین به پروژه های تجن و شهربازی و پارک کوهستانی اشاره و اظهار کرد: شهرداری با پروژه گردشگری، اشتغال پایدار ایجاد می نماید لذا شما مسئولین هم در کاهش حجم اشتغال نیزهمت نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خطاب به مسئولین استانی و کشوری تاکید نمود: حضور ۷۰ هزار نفری  پاسخ به مدیریت جهادی و تقدیر ازتلاش خردمندان و دلسوزان شهر است.

 

عبوری :شاید این آخرین سخنرانی من، در جمع شما باشد !

شهردار ساری در این جشن با یادآوری خاطرات خوش گذشته گفت : یاد آن شب‌ها بخیر. ما کوچک بودیم و احساس می‌کردیم آنچه می‌شنویم درباره بزرگان قصه و افسانه است اما حالا که بزرگتر شدیم باور داریم که آنها واقعیت داشتند و عین حقیقت بودند و اما افسوس که دیگر نشانی از آن شب نشینی‌ها نیست و دور هم بودن بی‌رنگ گردیده و از یاد رفته است.

مهدی عبوری   با طرح دوباره این پرسش که چرا اصفهان ، اصفهان شد و ساری، ساری ماند اظهار داشت : اصفهانی ها در کنار سازندگی و عمران و آبادی به احیای مفاخر و بزرگان خود پرداختند، آنها اندیشمندان و نام آوران خویش را قدر دانستند و نام و یاد آنها را زنده نگهداشتند، چه می دانستند و می‌دانند، احیای فرهنگ یک شهر جز احیای بزرگان و اندیشمندان و نام آوران تحقق نمی‌یابد، آنها ابنیه تاریخی و مکان‌های باستانی خود را محترم شمردند و برای آنها ارزش قائل شدند. ما نیز باید اینگونه باشیم و بزرگان خویش را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم. ساری مهد بزرگانی است که در تاریخ کم شمار هستند از معمار بزرگ بغداد که یک ساروی بود تا پدر علم پزشکی جهان و بزرگترین ریاضی دان تاریخ، از اولین حاکم اولین حکومت دوازده امامی تا صاحب ابتحاج ، مجمع البیان و بالاخره علامه ابن شهر آشوب که افتخار شیعیان جهان محسوب می‌گردد همه و همه کهکشانی از فقاهت و دانش هستند که با کمال تاسف گمنام مانده و از نظرها دور نگهداشته شده‌اند. علاوه بر این مفاخر بی‌بدیل در ساری آثار تاریخی بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید اقدام به حفظ آنها کنیم. از مسجد جامع تا مسجد فرح آباد .

شهردار ساری پس از برشمردن این چهره های ارزشمند به حماسه سازان دفاع مقدس اشاره کرد و با برشمردن نام اسوه‌های مقاومتی چون شهید نوری و مهدوی افزود: متاسفانه این بزرگان هم گمنام مانده‌اند؛ کسانی که جان بر کف نهادند تا ما امشب و هر شب در کمال آرامش و آسایش گرد هم آمده و طعم شیرین زندگی را بچشیم.  وظیفه ما و همه مردم ساری شناخت درست این اسوه‌های علم و دانش و مجاهدت است.

 

شهردار ساری در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که شاید این آخرین سخنرانی من، در جمع شما باشد محرومیت و عقب ماندگی ساری را یک دغدغه دیرینه برای خود دانست و گفت: وقتی از بافت قدیمی ساری یا کوچه های هزار توی آن می‌گذریم که هیچ نقشه و ترتیبی ندارد سوگمندانه از خود می‌پرسم چه کسانی پشت ساخت و سازهای اینگونه بودند که مجال دادند شهر من و شما چنین بی‌حساب رشد کند. من گاه احساس و باور می کنم که وارث یک شهر ویرانه هستم.

مهدی عبوری در بخشی از سخنان خود که به بازشماری سیزده پروژه اختصاص داشت ، گفت: باید از حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران تقدیر کنم که وقتی برای آغاز فاز دوم بوستان ملل با سنگ اندازی‌هایی مواجه شدیم ایشان با قدرت و شجاعت فرمودند اگر هرچه زودتر مجوز این کار به شهرداری داده نشود خودم به محل این فاز می روم و دستور آغاز آن را می‌دهم. این تهدید آیت الله موثر افتاد و سرانجام یکشنبه گذشته مجوز فاز دوم بوستان ملل داده شد.  

شهردار ساری در خصوص فاز دوم بوستان ملل اظهار داشت: با فاز دوم بوستان ملل بزرگترین مرکز تفریحی توریستی تجن احداث می گردد. آیا می‌دانید با این پروژه چقدر شغل ایجاد می‌شود و سرمایه وارد شهر خواهد شد؟ علاوه بر آن بزرگراهی به طول ۵/۶ کیلومتر به موازات بلوار کشاورز احداث خواهیم کرد و سرانجام در راستای ترمیم بافت های قدیمی شهر کوی ترک محله را که ده هکتار مساحت دارد به شهرکی مدرن و مجهز با عنوان نارنجستان تبدیل خواهیم کرد.

مهدی عبوری در ادامه معرفی پروژه‌هایی که در سیزدهم رجب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و یا کلنگ زنی آنها آغاز می‌گردد به ساخت زیرگذر پل گردن هم پرداخت و گفت: برخی از این پروژه‌ها آروزی چهل ساله مردم شهر هستند، مانند بازگشایی خیابان امامزاده عباس (ع) یا پل چمران یا میانگذر شمالی که از سال ۱۳۵۴ باید احداث می‌شد.

شهردار ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مطلب که برای افتتاح پروژه‌های شهرداری ساری از هیچ مقام و مسئولی دعوت نمی کنم مگر آنکه به وعده‌هایی که به شما مردم دادند عمل کنند و یا برای احقاق حقوق حقه شما از هیچ تلاشی فروگذار نباشند. همانطور که در افتتاح پل اول ذغالچال از هیچ مسئولی دعوت نشد و فقط خانواده معظم شهید علیرضا نوری حضور داشتند برای این سیزده پروژه از هیچ مقام و مسئولی دعوت نکردم.

وی آنگاه به چند پروژه دیگر اشاره کرد و با برشمردن اهمیت آنها گفت: پارک جنگلی کوهستانی سکو تپه از آن جمله است که ۱۲۰۰ هکتار مساحت دارد و به امید خدا در یک زمان بندی دقیق طی چهار سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. شهربازی نیز از آن جمله است. این شهربازی که بزرگترین شهربازی کشور خواهد بود در زیباترین نقطه شهر و استان یعنی بام شهر احداث خواهد شد. این نکته را هم بگویم که وقتی ما از این پروژه ها سخن می‌گفتیم برخی ما را مسخره می‌کردند اما به آنها می‌گویم همانگونه که بوستان ملل طی صد روز احداث شد این پروژه ها را نیز با قدرت و صلابت به پایان می‌رسانیم. ب

مهدی عبوری در بخش دیگری از سخنان خود ترفندها و توطئه های بدخواهان را مورد بررسی قرار داد و گفت: من به شما قول دادم پادگان ساری را آزاد کرده و به باغ شهر تبدیل می‌کنم اما دردمندانه بگویم برخی از همین شهر مانع شدند و آنرا از طریق مزایده به بخش خصوصی دادند اما در برابر شما مردم ساری اعلام می‌کنم تا من هستم نمی‌گذارم با تغییر کاربری اهداف و منافع خود را دنبال کنند و باید این محل به یک باغ شهر بزرگ تبدیل شود.

عبوری  با اشاره به تخریب‌ها و تهمت‌ها و توطئه ها افزود: من مانند آنها نیستم، به شهر و شهروندان آن عشق می‌ورزم و اگر لازم باشد از آنها حمایت هم می‌کنم چون فرزند ساری هستند و من نیز خود را فرزند این شهر می‌دانم. بنابراین به آنها می گویم دست بردارید و برای رشد و توسعه شهر سنگ اندازی و مانع تراشی نکنید، در شهرداری به روی شما باز است بیایید با هم برای آبادی شهر خود گام برداریم . مگر عبوری جای کسی را تنگ کرده است یا مگر جای کسی را گرفته است.   پاسخ ما به بدخواهان کار است .

شهردار ساری در پایان این بخش از سخنان خود بار دیگر به پروژه‌هایی که پیش از این و امشب افتتاح می‌شوند اشاره کرد و گفت: من به همه آنهایی که سنگ می‌اندازند و چوب لای چرخ شهرداری و شورای شهر می‌گذارند می‌گویم پاسخ ما به شما پروژه ها هستند؛ هر توطئه‌ای که کنید ما در برابرش یک یا چند پروژه افتتاح می‌کنیم. هر قدر سنگ اندازی کنید ما با کار و تلاش و پیگیری خود پاسخ شما را می‌دهیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 12 ارديبهشت 1394
عبوری عبوری زیدان آسیایی.. میخوامت داداش. ای کاش جفت نماینده هامون نصف پشتکار شما را داشتند و هر کدام غرق حزب و گروه های سیاسی نمی شدند.
پاسخ ها به این نظر
مهدی 13 ارديبهشت 1394
اونهایی که رأی منفی دادن، یعنی نظرشون اینه که عبوری هم باید مثل بقیه مسئولین و مدیران فقط حرف بزنه؟!!!
توقع شما از یک مدیر چیه واقعاً؟؟؟؟
علي 12 ارديبهشت 1394
سلام . من متوجه نشدم اين كه مي گوييد اين آخرين سخنراني من است يعني چه ...اگر كسي اطلاعات دقيق دارد من را متوجه كند ...با تشكر
پاسخ ها به این نظر
فرهنگ جو 13 ارديبهشت 1394
یعنیبرخلاف قولیکه داد من تا 20 سال دیگر فقط شهردارشما خواهم بود میخواد بیاد بره مجلس اینها هم همه فیلمشونه
فدرال 13 ارديبهشت 1394
طی چند روز گذشته شورای شهر تصمیم گرفتن تا شهردار ساری رو عوض کنن.
به خاطر اینکه مبلغ حساب بانکی آنها کاهش پیدا کرده.
همان طور که برای آوردن مهدی عبوری به عنوان شهردار ساری دعوا و بلبشویی برپا بود در حال حاضر هم برای برکناریه مهدی عبوری دعوا و بلبشویی برپاست.
.
با زبون خودمونی بهتون بگم : بعضیا میخواهن مهدی عبوری به عنوان شهردار ساری نباشه چون اکثر بوجه هایی که از طرف دولت میاد روی کار عمرانی شهر خرج میکنه و این یعنی به کام بعضی آدم ها خوش نمیاد و قصد کنار گذاشتن مهدی عبوری را دارن.
نا شناس 15 ارديبهشت 1394
علی جان یعنی من دام تبلیغات نماینده مجلس شدنم رو انجام میدم ( در ضمن کم لطف هم نباشیم اه نماینده بشه بد نیست جوون کاری و جویای نامیه)
و 12 ارديبهشت 1394
مجری برنامه از بازیگران پایتخت به عنوان مفاخر این کشور یاد کرد درحالی که آنان زبان و فرهنگ مازندران را به سخره می‌گیرند لطفا از سایت وزین شمال نیوز می خواهیم که با در ج این مطلب نسبت به برخورد با مجری این برنامه با انتشاری نوشتاری اقدام نماید
خبرنگار 12 ارديبهشت 1394
با سپاس از زحمات مهندس عبوری برای آبادانی ساری.امیدوارم موفق باشند...
اما شمال نیوز محترم؛شما را بخدا بی جهت غلو نفرمایید.من خودم از ابتدا تا پایان مراسم توی ورزشگاه متقی بودم.لحظاتی که تعداد جمعیت به اوج خودش رسید،از شش تا هفت هزار نفر هم بیشتر نشد.چگونه شما توی خبر از حضور هفتاد هزار نفر از مردم ساری در ورزشگاه خبر می دهید؟هر چند یکی دیگر از رسانه های استان در کمال شگفتی، جمعیت صد هزار نفری را عنوان کرد.
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
مهدی عبوری لطفا بگوید برای این جشن چقدر هزینه شده است؟///؟؟//////؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
بجای پرداختن به حاشیه ها کمی هم با واقعیت ها نگاه کنید.
ظاهراً شما خودتان را لایق همچین جشنی نمی دانید که فقط به هزینه آن فکر می کنید.
مجید 15 ارديبهشت 1394
مرد حسابی می فهمی چی میگی؟ مگه هر پول خرج کردنی بده؟ پول خرج کرده ملت رو خوشحال کنه و یه شب شاد کنه. چرا اینقدر تنگ نظرید؟!!
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
مهندس دامادی آرام نخواهد بود و در اینده نزدیک به شما پاسخ خواهد داد منتظر شما هستیم مهندس دامادی به امید دیدار
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
جواب مهندس دامادی به آنها قالو سلاما می باشد
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
اگر دوستدار مهندس ... هستید که هستید در جریان باشید که ایشون اعلام کردند پاسخی به تهمت ها و جارو جنجال دوستان نمیدهند تنها پاسخ ایشون قالو سلاماس..پاسخ ما به پوپولیسم و جریان احمدی نژاد در ساری در 7اسفند پای صندوق رای خواهد بود...
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
در خوشبینانه ترین نظر در مورد جمعیت جشن می توان به 15 تا 18 هزار نفر اشاره کرد ولی 70 هزار نفر خیلی دیگه زیاده
پاسخ ها به این نظر
تاکامی 12 ارديبهشت 1394
شما احتمالا جلو نشسته بودی سرتو برنگردوندی!!!
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آخه تو عکسها راحت میشه فهمید جمعیت مراسم در خوشبینانه ترین تخمین ده هزار نفر هم نمیشه .این همه سر و صدا برای انتخابات مجلسه ، مردم رو چی فرض کردن ؟ اگر سنگ اندازی بعضی از همین حاضران در مجلس جشن بر سر راه شهرداران قبلی نبود الان وضعیت شهر اینچنین نبود.
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
محمدی کیادهی ببنید چطور دست به سینه شده واااااااییییییییییییییی
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
عبوری مردد بیاد برای انتخابات چرا که اگه رای نیاره باید بره دنبال کارش ولی اقای عبوری این رو بدان این که این دوره به عنوان دوران طلایی شما می باشد اگر این دوره در انتخابات شرکت نکنی دیگر فکر انتخابات مجلس را از خود دور کن
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
ایا عبوری با شجاعی ائتلاف خواهد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عبوری میآید؟؟؟؟؟؟ عبوری انتخاب می‌شود؟؟؟؟؟ ما منتظر شما هستم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
شجاعی نمیگذارد عبوری بیاید چون به او وعده استانداری را خواهد داد.
مسعود 12 ارديبهشت 1394
ماهی هزاران تخم میگذارد اما خیلی از مردم نمی دانند ماهی تخم گذار است ولی مرغ یک تخم میگذارد اما مردم همه میدانند مرغ تخم گذار است چون قدقد میکند. آیا دبیر فیزیکی با سرو صدا و بنر بگوید من امروز قانون دوم نیوتن را درس دادم تعجب نمیکنید من معتقدم آقای عبوری در این مسئله که خود را سوپر من نشان بدهد و دیگه جلسه بعد سخنرانی نکند !!!!! یه خورده افراط میکند آخر برادر وظیفه شهرداری همین است شما با پول مردم وظیفه خود را انجام داده اید بگذارید مردم قضاوت کنند نیازی به بنرهای آنچنانی نیست
ali 12 ارديبهشت 1394
خدا کند آقای عبوری منظورشان از آخرین سخنرانی کاندیداتوری برای مجلس نباشد.آخه من که نه ولی مردم بعدها میگویند که این همه بنر و پارچه و...که فکر کنم اندازه بودجه ی شهرداری یک شهر کوچک هست برای تبلیغ ایشان بوده.وای یعنی شهردار محبوب با پول شهروندان عزیزش برای خود تبلیغ کرده؟؟؟؟!!!!
عبدالهی 12 ارديبهشت 1394
نام نیکو گربماندزآدمی
به کزوماندسرای زرنگار
نام نیک رفتگان ضایع مکن
تابماند نام نیکت برقرار
پاسخ ها به این نظر
ایرانی 13 ارديبهشت 1394
ایشان استاندار می شوند
محمد 13 ارديبهشت 1394
کانتور ندارنی کا
70000 نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بجای بوستان و شهر بازی مشکل ترافیک محدوده میدان امام رو حل کن
پاسخ ها به این نظر
محمد 15 ارديبهشت 1394
داره کمربندی میزنه دیگه.تموم شدست تقریبا
mp 13 ارديبهشت 1394
میانگین ابعاد زمین فوتبال 100 در 60 بیشترینش هست که اگر بین صندلی ها اصلا فاصله نباشه هر یک متر مربع یکی صندلی باشه داخل زمین میشه 6000 تا همین تعداد اگر روی سکوها هم باشن که نیستن میشه 12 هزار تا 3 هزار تا هم بزار روش میشه 15 هزار تا! ابته خیلی زیاد گفتم چرا میگید 70 هزار تا مردم عقل دارن!
طاهری 12 ارديبهشت 1394
حاج اقا بالای سن رفتی ... پشت سرت ان ها چی هستند . وای ..موسیقی حرام است ...
ساروی دلسوز 12 ارديبهشت 1394
یعنی هنوز سه راه جویبار برا شما اولویت نیست آقای شهردار, آسفالت کوچه و خیابون براتون اولویت نیست,فکر کنم کارایی شما به عنوان مدیرکل فرهنگ بیشتر باشه تا شهردار
در ضمن اشتغالزایی های دیگه هم داشته,افزایش تعداد مکانیک,جلوبندی ساز و...
ساروی 12 ارديبهشت 1394
جناب اقای عبوری یا هرکسی که نزدیکه ایشون هستید و این مطلب رو میخونید، بهشون بگید وارد حاشیه نشوند، ساری با شما احتیاج داره به عبوری. نه به عبوری متکی با شجاعی، یک نصیحت از کسی که صمیمانه ارزوی موفقیت داره براتون.
مدانلو ابوالقاسم 13 ارديبهشت 1394
درود ورحمت خدا بر شهیدان عبوری دست مریزاد جناب اقای مهندس عبوری 'نگران نباش خدا ومردم ناظر اعمال ماهستند اصولا قطار در حال ساکن را کسی براش سنک پرت نمیکند ولی همین که حرکت کرد شروع به سنگ اندازی میکنند. چرا قبل از بهره برداری این پروژه ها لب فرو بسته ودم نمی زدن وسی واندی سال چندین شهردار وجود داشتند وباید سوال کرد عقب افتادگی مرکز استان ناشی از چی بود
عظیمی 13 ارديبهشت 1394
من با افتخار و عشق به عبوری رای میدم . فقط یک خواهش دارم از حاج مهدی که تو همین چند روز تا استعفا برای نامزدی مشکل خیابان پشت صداو سیما تا چهارده متری بوعلی و کوی رضوان رو حل کنه . با یک همت عالی ایشون امکان پذیره .
ساروی 13 ارديبهشت 1394
مهدی عبوری + هادی ابراهیمی ائتلاف کارو تلاش - حالا ببینید من کی گفتم
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
تبلیغات با امکانات دولتی ،کسی که قانون رو نقض میکنه ،میخواد بره ابرای ما قانون وضع کنه ،البته زحماتش در شهرداری جای تقدیر داره واگه این حرفای که گفت عملی بشه ساری رشد خوبی پیدا میکنه
++عرشيا 13 ارديبهشت 1394
عبوري هم ماندد ساير شهردارها خواهد رفت اما چيزي كه از وي باقي خواهند ماند معتقد نيستيم عبوري علامه هست معتقد نيستيم عبوري بدون اشتباهه اما معتقديم عبوري با اينهمه كارشكني واينهمه مشكلات كشورومشكلات كاركردن درساري! عبوري عالي كاركرده ومعتقديم عبوري محبو القلوبه
عارف 13 ارديبهشت 1394
حداقل هر جوری که بود دامادی را هم تو عکس میاوردین تا مردم میفهمیدند اختلافی بین نمایندگان این شهر وجود نداره(هرچند مردم خودشون بهتر میدونند). که با اتحادمسئولین مشکلات شهری بهتر حل میشه
شما که سر کلیات با هم مشکل دارید چطور میخواهید برای آینده ساری تصمیم بگیرید خدا رحم کنه
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
من 20 ساله ديگه هم بشه به عبوري راي ميدم
میرزا برار 13 ارديبهشت 1394
من ساکن بابل ام و محل کارم نکاست... بیش از ده ساله که هر روز برای رسیدن به محل کارم از ساری میگذرم... انصافا تحولی که شهردار جدید در زیباسازی و ترافیک شهر ایجاد کرد ستودنی و غیرقابل کتمانه ...هرچند وقت میبینم که یه خیابون یا گذرجدید ایجاد شده که خیلی جالبه... با کمی مقایسه میتونیم بفهمیم مسئولین قبلی شهرداری ساری بخصوص شهردار سابق چه برسر این شهر آوردن! قابل توجه قائم شهریهای عزیز که شهرشونو به دست ایشون سپردن... دست مریزاد میگم به عبوری جوان و پرتلاش...البته هنوز مونده تا ساری به مرکز استانی تبدیل شه که مایه افتخارتمام مازندرانیها بشه اما به هرحال شروع بسیارخوبی داشته
00 13 ارديبهشت 1394
استاديوم آزادي تهران با اون عظمتش صد هزار نفر رو تو خودش جا مي ده. استاديوم شهيد متقي ساري براي آخرين بار به جاي يازده هزار نفر نه هزار نفر توش به زور جاشدن كه متاسفانه فاجعه بار بود و بعضي از قسمتهاش فروريخت. فكر كنم مي خواستن بگن هفت هزار نفر اشتباهي يه نقطه رفت جلوش. سعي كنيم واقع بين باشيم. هفتاد هزار نفر خيليه برادر. عبوري جون بهتره به جاي اطراف خونه خودتون به بقيه قسمتهاي شهر هم به صورت ويژه نگاه كنين.
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
احمدی نژاد دیگه تو مازندران در راهه خدابخیر بگذرونه البته اگه واقعا این همه کاری میگه انجام بده من بعنوان یک مازندرانی دستشو میبوسم ولی تجربه شنیدن این حرفا برامون اینیه که داش محمود برامون بوجود اورده
خودم 13 ارديبهشت 1394
یادمه قدیما یکی از سوالهای مهم این بود که چطور یک فیل رو میشه داخل یخچال گذاشت یا سوار تاکسی کرد بالاخره این اقدام خودجوش در ساری شکل گرفت و 70 هزار نفر در یک استادیوم 3 تا 5 هزار نفره اونهم فقط وسط ز مین چمن جا شدن
آخه مسولین محترم وقتی قراره یک رکرد به این مهمی زده بشه چرا به رکردگیران گینس خبر نمی دید که لااقل بزرگ ثبت جهانی بشه !!!!!!!!!!!!!!!!
ضد دروغ 13 ارديبهشت 1394
سلام خدمت همه مازندرانی های عزیز از جمله ساروی های گرامی

راجعبه سخنان آقای عبوری باید بگم که برای بالا بردن اعتبار یک شهر مثل ساری نیازی به دروغ نیست. آقای عبوری یک سری از چهره های برجسته تاریخ مازندران رو به ساری نسبت دادند که بعضی از اونها آنقدر خلاف واقع بودنش واضح بود که سایت شمال نیوز هم در خبرش کار نکرد ولی در سیمای مازندران دیشب پخش شد. مثل امیر مازندرانی که ایشون گفتن اهل ساری هست، مثل محمد جریر طبری صاحب تاریخ طبری که ایشون گفتن اهل ساری هست، مثل خیلی های دیگه که نام بردن. البته اهل علم و دانش و فرهنگ می دونن که اینا اهل کجا بودن. شاید یه عده به هیجان بیان و کف بزنن. ولی باید بدونن که یه سری از مفاخری که آقای عبوری نام بردن در زمان حیاتشون شهری به نام ساری هنوز وجود نداشته در واقع اکثر شهرهای مازندران با ساختار و جایگاه فعلی از سیصد سال پیش تا حالا به وجود آمده و قبلا شهرهای تاریخی مازندران با این تقسیمات سیاسی نبوده که جناب آقای مهندس عبوری اینطور هیجان زده همه این مفاخر رو به ساری نسبت میدهند. ساری و بقیه شهرهای مازندران اینقدر آبرو و فخر دارند که نیاز به دروغ گویی و فضا سازی اینچنین نداشته باشه. کسایی که روایت فتح رو دنبال میکردند شاید آقای ملازاده اون پیرمرد با صفا و عرفانی اهل ساری رو دیده باشند . ساری با این آدم ها معروفه.
مازندرانی های عزیز لطفا هیچوقت با این دروغ ها برای کسی بازار نسازید.
از مدیر سایت وزین شمال نیوز خواهشمندم مطلبم رو درج کنید.
سپاس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
سلام دوست عزیز. کاری با جهت صحبت شما ندارم ولی خدمتتون عارض بشم که منظور از خیابان امیر مازندرانی که در شهر ما هست امیرپازواری نیست! بلکه این خیابان به نام امیرقاجار ساروی هست. شاعر نامداری که متاسفانه بدلیل تبلیغات ناصحیح و عدم توجه به مفاخر فراموش شده اند (در اینترنت جستجو کنید تا دیوان اسعار ایشون را بیابید). البته امیر پازواری هم از بزرگان این مرزو برم هست. ولی مرادم یادآوری این مسئله بود.
بدرود
ضد دروغ 13 ارديبهشت 1394
سلام دوست عزیز، حق با شماست من واقفم به این امر و مقصودم خیابان امیر مازندران ساری نبود. مقصود سخنان شب گذشته ایشان بود که از سیما پخش شد. راجعبه امیر و بسیاری دیگر که شرح دادم و گمان میکنم گویا بود. ولی از تذکر بجای شما نیز ممنون
شهر وند ساروی 13 ارديبهشت 1394
نمی دانم چرا اینقدر رفتار وگفتار آقای شهردارجوان به احمدی نژاد شبیه هست!؟ دلم می خواهد حر ف هایش را باور کنم ،اما به خدا خیلی می ترسم!!!
ساروی قدر شناس 13 ارديبهشت 1394
برادر پر تلاش جناب آقای عبور خسته نباشی خدا قوت، فقط از شما میخوام که به نظرات مسموم بعضی ها که بوی تعفن و بدبینی و بدتر از همه خیانت میدهد توجه نکنی ، و تلاشتان را فقط برای رضای خدا ادامه دهید
m 13 ارديبهشت 1394
برادر 3 شهیده این نسازه کی بسازه.من بسازم
پاسخ ها به این نظر
شهروند 13 ارديبهشت 1394
برادر بزرگوار عبوری خیابون معلم کوچه صاحب الزمان ( 2 کوچه مانده به ساختمان برنامه و بودجه ) را دریاب پر از چاله چوله و آب . نامه دادیم دستور اقدام دادید الان 2 سال هست اقدام نشد چند بار با 137 هم تماس داشتیم اقدامی نشد .
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
سلام آقای عبوری خسته نبا شید لطفا پارک ملل بطرف طالقانی اول کوچه ها همه کنده کاری یا آسفالت نیست امیدواریم دستور بررسی واقدام را بدهید
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
ضمن تشکر از جناب آقای عبوری باید یادآور بشم بنده ساکن تهران هستم و هر از چند گاه به دیدار خانواده ام می آم
می خواهم جواب دوستانی که کامنت منفی می گذارم بنویسم که واقعا هر انسان نابینایی هم متوجه میشه که چقدر کار و تلاش از سوی شهرداری انجام گرفته ( که تو این 30 سال انجام نشده ) و سنگ اندازی های مسئولین استانی باعث میشه که این جوون نتونه کار کنه ( و خوبه ببنیم که استان اصفهان چقدر رشد کرده ، چون زیراب همدیگه رو نمی زنند )
البته فکر میکنم تا چند ماه آینده این بنده خدا رو کله کنند
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آدمها را بت نکنید
پاسخ ها به این نظر
مهدی 13 ارديبهشت 1394
به نظرات دقت کنید!
اونهایی که شهروند ساری نیستن بیشتر قدرشناس زحماتی هستن که عبوری برای ساری انجام داده، تا خود ساروی ها!!!
واقعاً چرا همچین فرهنگی داریم؟؟؟!!
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
سلام نه دوست عزیز. اینهایی که کامنت منفی میزان تعدادشون خیلی کمه!
اینها باندهایی هستن که منافعشون به خطر افتاده و ازقضا فعالیت رسانه ایشون خیلی زیاده!. مخصوصا به این خبرها هم خیلی حساسیت دارن.......
ساروی ها همونهایی هستن که شب شنبه اومدن و ورزشگاه رو پر کردن.
ساروی ها قدرشناسن
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آدم بت نمیشه
خدمتگزار ماندنی میشه
مازندرانی 13 ارديبهشت 1394
مردم بدانند کسی که تفکرش استانی نیست و هرچه در توان داشته باشد علیه شهر دیگر استان بکار ببندد بدرد استان نمی خورد. شما ببینید قائمشهر هر خیابان به نام یک شهر است ( خ تهران - خ بابل - خ ساری و...) تهران بزرگراهها و خیابانها به نام های افریقا - و ..... اما این شهردار جوان فکر میکند تمام خیابانهای ساری باید به نام ساری باشد داداش از فکر کوچک بیا بیرون اقای شهردار
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
درود بر مردانی که برای آبادانی شهرشون تلاش و کوشش می کنند
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
درود خدا بر شهردار جوان و پر تلاش ولی خواهش میکنیم کاندیای مجلس شورای اسلامی نشوید شما ذر این پست بهتر به شهر و مردم خدمت میکند این تقاضای اکثر ساروی ها است
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
من بچه ساری نیستم ولی واقعا لذت می برم یک جوون اینقدر متعصبانه تلاش و کوشش می کننه
هر چند اگر هم برای نمایندگی مجلس باشه جای تقدیر داره
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
اگر این همه بنر و تشکر برای تبلیغات بود این کارها هم همه اش ریاکاری بود
واقعا وا اسفا.............
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
خوبه خودت داری میگی "اگر" ...
فقط با احتمالات داری دیگران رو متهم میکنی ؟؟
بخدا زشته.
داود 13 ارديبهشت 1394
آقا این مکان 70 هزار نفری و یک مهندس سازه برامون تعریف کنه کجاست..
آقا ولش کنید این مبالغه ها رو
خدا رو خوش نمیاد دروغ تحویل مردم بدید
آقای رمدانی شفاف سازی شود ...
خواهشا
احمد 13 ارديبهشت 1394
آقای شهردار زیاد شعار می دهی خیال کردی همه کاره شهر هستی؟تو چون از خانوتده شهید هستی کسی کاری باهات نداره و هر کار غیر قانونی دلت می خواهد انجام میدهی .مطمئن باش یک روزی پایت به دادسرا جهت ادای توضیحات باز می شود
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
شاید حرفهای این آقا راجع به مفاخر استان درست باشه بنده هم نمی دونم ولی در هر صورت شهر متحول شده و باید از زحمات ایشان تشکر کرد
ایرانی 13 ارديبهشت 1394
تررو خدا ول کنید . حاج آقا طبرسی از دهنش در رفت گفت هفتاد هزار نفر ! چرا انقدر به حاشیه می روید .؟ شما همان ملت قدر نشناسی هستید که هر مسئولی میاد بتش میکنید بعد که مسئولیتشان تمام میشود دزد میکنید با خاک یکسان میکنید . کمی واقع بین باشید این جوان داره زحمت میکشه .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آفرین
متأسفانه فرهنگ بدی در جامعه ما وجود داره که همش میخوایم به حاشیه بپردازیم و دیگران رو تخریب کنیم.
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
واقعا آقاي عبوري دارند زحمت مي كشند. چه كسي مثل اين آقا به اين شهر خدمت كرده است؟ خجالت بكشيد كساني كه كامنت منفي گذاشتند
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
هادی ابراهیمی و عبوری ائتلاف صد در صدی هستند
پاسخ ها به این نظر
جوان ساروی 13 ارديبهشت 1394
نقیبی وعبوری ائتلاف انتخابات مجلس هستند
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آقای عبوری خدا قوت.یه یادگاری از خودت تو خیابان خاقانی سه راه فارابی بزار.وضع میدونش خیلی خرابه.هر روز تصادف میشه
ابراهیم عرب 13 ارديبهشت 1394
باسمه تعالی
با سلام و احترام خدمت شهردار محترم شهر ساری ، ادب حکم می کند در ازای هرکار خوب از طرف هرکسی که باشد باید تقدیر کرد من به عنوان یک شهر وند ساروی کمال تشکر و قدر دانی از شما را دارم که مدت کمی در خدمت مردم ساری بودید چقدر کار شد با سپاس و تشکر عرب
سعید امامی کلایی 13 ارديبهشت 1394
حاج اقا طبرسی اینقدر که به فکر ساری هستی به فکر شهر های گلوگاه و رامسر و تنکابن و فریدونکنار و سوادکوه و و و و و هستی؟؟؟ در ضمن جمعیتی که من در تصویر میبینم خیلی با اغراق بشه گفت 15هزار نفرن !!!!70هزار نفرو از کجا اوردین.نکنین این کارو هم وطنانمون دست میندازنمون
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
کاملا تبلیغاتی بود اما 70000 نفر هم نبودن خدایش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
من از همین رسانه که لازمه ازشون تشکر کنم از زحمات شبانه روزی شهردار نحبوی ساری کمال تشکر را دارم و به ایشان عرض می کنم که ما جدای مسئولین قدرش را می دانیم و تا پای جان از ایشان حمایت می کنیم و از او بت هم نمی سازیم و تا آخر با او هستیم
ناشناس 13 ارديبهشت 1394
ساری 70 هزار جمعیت دارد که در استادیوم ده هزار نفری جا بگیره ؟
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آقاي عبوري از زحمات شما متشكريم. اميدوارم هميشه سلامت و موفق باشيد
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
آقاي عبوري خيلي ها شما را حمايت مي كنند همين مردم هستند. شما را خيلي دوست دارند. اميدواريم موفق باشيد
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
خدا قوت عبوري قهرمان
فرهنگي 13 ارديبهشت 1394
13 پروزه افتتاح شد برادر عبوري 270 مليارد تومان بودجه شهر ساري در سال 93 بود لطفا بگين چيكار كردييد اين همه پول را كل اين پرو‍ژه ها سرجمع 70 مليارد تومان هم نمي شودمتاسفانه شوراي شهر ساري ناظر خوبي نيست اقاي كمال اقاميري با دادشش داره شما را دور مي زنه بد جوري
حسین 13 ارديبهشت 1394
منظور از امیر مازندرانی که توی ساری یک بلوار به نامش هست امیر پازواری نیست... ایشون یکی از سران قاجار در ساری و ظاهرا شاعر هم بودند... جهت اطلاع ...
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
یک کلاغ چهل کلاغ کردن ، اصالتاٌ یک ضرب المثل مازندرانی است
لهراسبي 12 ارديبهشت 1394
مردم را ساده انگاشتن نشانه ي بي فكري است اين مردم ديگه گول ظاهر سازي ها رو نمي خورند.
حميد 12 ارديبهشت 1394
شجاعي درشهردارشدن عبوري نقش صد درصدي داشت و عبوري به او بدهكاره
پاسخ ها به این نظر
ساروی 12 ارديبهشت 1394
دوست عزیز کسیکه همیشه ازآقای عبوری حمایت کرد مهندس نقیبی بوده وعبوری حتماازمهندس نقیبی حمایت می کند.
محمد علوی 12 ارديبهشت 1394
ای کاش این همه تلاش و کوشش واسه رضایت خدا بود نه کاندیداتوری مجلس...
محمد علوی 12 ارديبهشت 1394
مادربزرگم واسه گرفتن پروانه ساختمان توان مالی نداشت... وام سی درصدی گرفت و الان داره به سختی قسطش رو میده
اون پول خرج مراسم تبلیغاتی آقای عبوری شده و مادربزرگم باید پنج سال دیگه همچنان قسط بده
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
با فرض اینکه اگر هم اشتباه کرده باشه در اسامی تاریخی ولی در هر صورت از کار و تلاش ایشون تشکر می کنیم
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
تشکر از زحمات جناب آقای عبوری
بنده 2 ماه یکبار از تهران می آم خانواده ام را ببینم واقعا شهر متحول شده
ای کاش پروژه هایی که گفتند عملی بشه و شعار تبلیغی نباشه
و شهر یک مقدار پیشرفت کنه
چون خجالت می کشم همکارامو دعوت کنم ساری واقعا چیزی نداره یک باغ وحش هم داشت تعطیل کردن
نا شناس 12 ارديبهشت 1394
حاج مهدی عبوری خدا قوت دوستت دارم . چون دماوند استوار و چون دریا زلال و چون جنگل سرسبز . جعفر قربان پور فرزند ساری
سهیل 12 ارديبهشت 1394
اونایی که نوشتن جمعیت کمتر از 70هزار نفره حقیقتا انسانهای حقیر و حسودی هستن. حسادت هم حدی داره. ازینکه ساروی ها باهم متحد شدن دارن میترکن. بنده خودم حضور داشتم و شاهد حضور عظیم مردم بودم. عکس های جمعیت خود گویای موج عظیم مردم و جمعیت پرشور 70 هزار نفری هست.
رحیم 12 ارديبهشت 1394
شجاعی سرمایه شهر است سعی نکنند شجاعی را تخریب کنند که این یک تله است عقل میگه شانس شجاعی بیشتر است
سعید 12 ارديبهشت 1394
باز بعضی ها سوژه میگیرن دارن هی کامنت های منفی میزارن
واسه ساری و ساروی ها فقط زحمات عبوری مهم هست
به امید آبادانی ساری و مازندران بدست اهلش
امیر 12 ارديبهشت 1394
آقای عبوری شب درازست و قلندر بیدار .به زحمات دیگران بی اعتنایی نکن خیال کردی مسئولین را دعوت نکردی هنر کردی؟هیچ مسئولی نیاز به تو ندارد .مطمئن باش روزی بوی گند کارای تو هم درمیاد .
شهروند بابلي 13 ارديبهشت 1394
سلام من واقعا متحير شدم از حضور مردم ساري
من به عنوان شهروند بابلي خجالت مي كشم كه نام شهردار و شورا شهركو بيارم
به والله حقيقت رو مي گم
مردم بابل عسگري شهردار جوان و بدون رزومه بابل كه ٨سال شهردار بابل و اهل جويباره!چه اقدامي براي بابل كرد
شهرداري بابل شده شهرداري خانوادگي!
معاون خدمات شهري و زنش!
معاون اداري مالي و زنش!
عضو شورا و دخترش!
و...
كه انقدر زياده به والله نميشه ادامه داد
عبوري به قاطعيت نشان دادي فرزند برومند مازندران و ساري هستي
من به همراه خانواده چند شب قبل رفته بوديم پارك ملل كه به بابلي ها هم مي گم هفته اي دوبار بيان
چون انگار مازندران نيست
درود بر مديران شورا و شهرداري ساري
یک شهروند 13 ارديبهشت 1394
از صحبتهای حاج آقا طبرسی هم واقعا خوشم اومد از حمایتش از مهندس عبوری از هم صدا شدنش با مردم اونم بصورت علنی
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
دشمنای عبوری سه دسته اند:
1- گروهی که منافعشون رو در شهرداری از دست دادن،
2- گروهی که از ترس اینکه مبادا عبوری برای مجلس اقدام کنه او را تخریب می کنن،
3- گروه هایی هم در استانداری و دستگاه های اجرایی هستن.
پاسخ ها به این نظر
شهروند 13 ارديبهشت 1394
اولا منتقدین نه دشمنان، برادر یا خواهر ناشناس
دوما اکثر منتقدین کسانی هستن که دلشون برای شهرشون میسوزه و از این که اینهمه دزدی، سندسازی، باند بازی، بایگانی کردن و بازنشسته کردن افراد کاردان رو میبینن به سطوح آمدن
سوما این کامنت گذاران موافق همچون شما یه عده حقوق بگیر معاونت فرهنگی بیشتر نیستین که مامور شدین بگردین تو سایتا ببینین کی چی میگه برید شروع کنید به ناحق در مدح و ستایش عبوری تعریف و تمجید کنید.
مازیار 13 ارديبهشت 1394
استفاده از پولهای بادآورده دولتی و عوارض مردم برای دستگاه تبلیغاتی عریض و طویل شهرداری ، جبهه گیری در مقابل افراد بالادستی و تهدید به کشوندن مردم به خیابونا ، اشاره به تخریب‌ها و تهمت‌ها و توطئه هائی که مردم و هیجکس از اونا خبر نداره. اینا مشخصه یک شهردار ماجراجو و جویای نام هست. روزی که از شهردار ماجراجو در سایتها و روزنامه خبری منتشر نشه احتمالا به مسافرت رفته و اینجوری همه از مرخصیاش باخبر میشن. شهرداری شده فرصتی برای تبلیغات برای جهش به پله های بعدی مثل استانداری یا نمایندگی مجلس یا هرچیز دیگه ای که ما ازش بیخبریم. ولی به چه قیمتی؟
شهردار که از خانواده شهداست از زمان بچگیش شاهد حضور و توجه مسئولین و مدیران ارشد کشوری - استانی و شهری بر خونوادش بوده. اما این نگاهها هرگز متوجه اون نبود! سه شهید والامقام و پدر و مادرش بودند که همیشه مورد ستایش قرار داشتند و اون کودکی همیشه در حاشیه بود و در متن بودن براش آرزو بود و منتظر امروز روزی که عقده گشائی کنه و بی پروا در و دیوار شهر رو از عکسا و تعریفای خودش پر کنه. دعواهای مثل بهار نارنج با شهرهای دیگه، دروغای شاخدار مثل کلان شهر شدن و پر کردن در و دیوار، عکس گرفتن با چکمه و .... با ساختن یک دستگاه تبلیغاتی بی حساب و کتاب از شهرداری، روزی نیست که با پول عوارض مردم شهر در بیشتر روزنامه های محلی و بیلبوردهای سطح شهرعکسی ازش چاپ نشه و منت کارهائی که وظیفه اداریش هست رو به مردم شهر و استان نذاره. درحالی توی پارک ملل اسمش رو روی صفحه مسی کنار درختی که کاشته زده که حتی مقام معظم رهبری هم اجازه همچین کاری رو برای درختائی که هر سال میکاره نمیده و.... و در بین دوهزار نفری که در شهرداری شب و روز کار می کنند و در بین اعضای شورا و مدیران سازمانها و شهرداران ناحیه و معاونین و ... همه فعالیتها رو به اسم خودش تموم کنه! البته شاید در شرایط بد اقتصادی که شهردار به همه آنها حقوق خوبی می ده، به مدیران-به اعضای شورا- به پیمانکاران و ... سکوتشون رو میشه توجیه کرد . حتی معاون مشترکش با شهردار قبلی که قبلیه رو تا عرش بالا میبرد حالا نه تنها شهردار جدید رو تمجید می کنه بلکه برای خوش آمدش از قبلیه هم بد میگه. سودجوها نقطه ضعفش که دوست داره در مرکز توجه قرار بگیره و تعریف بشنوه رو خوب فهمیدن و به راحتی از کنارش دارن کاسبی می کنن. کاسبی هائی که آخرش به اسم اون تموم میشه. چرا که مطمئنا که ماه پشت ابر نمیمونه و روزی میرسه که دادگاه عدالت اسلامی از هیچ مسئله کوچیک و بزرگ اقتصادی در شهرداری و سازمانهای زیر مجموعش نمیگذره دادگاهی که حتی با معاون اول دولت و امثالهم هم رودربایستی نداره و به رد مال و زندان محکومشون میکنه چه برسه به شهرداری که نمونه بزرگترین شهرداری کشور رو هم البته دیدیم. معمولا آقایون صبر میکنن بعد از تموم شدن دوران صدارت طرف کاراشون رو انجام میدن.
در حالیکه شهردار مشغول جاروجنجال هست ، شهرهای دیگه مثل شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد که شهردار خودش رو با اونا مقایسه می کنه آنچنان پیش رفتند و با برنامه و چراغ خاموش و با سرعت به شهرهای مدرنی در حال تبدیل شدن هستن که شهر مرکز استان به لحاظ کارکرد از حد یک شهرک اطراف اونا هم کمتر شده! بدون اینکه تخریب‌ها و تهمت‌ها و توطئه هائی متوجه اونا باشه !!!! من در تعجبم که ما کجا و اونا کجا!
شهروند 13 ارديبهشت 1394
من 5 سال هست که تو ساری زندگی میکنم و کارمند یکی از شهرداری های استان هستم . قدر شهردارنوت رو بدونید و حمایتش کنید . باور کنید شما خیلی از اتفاقات پشت پرده رو در شهرداری ها نمی بینید . بدونید که گذر از اعضای شورا خودش راه بزرگیه چه برسه به اینکه شهردار بخواد با مسولیت ارشد استان هم رودر رو بشه . واقعا من به آقای عبوری دست مریضاد میگم . مطمین باشید جمایت شماهاست که شهرتون آباد میشه .
- 13 ارديبهشت 1394
اينها همه اش يك روش هست براي اينكه كسي را بالا ببرند. اين برنامه كاري ... است. احمدي نزاد را شهرداركردند بعد رييس جمهور. حالا عبوري را شهردار كردند وميخواهند بشه نماينده.بااجراي چند تا پرو‍‍زه ويك تبليغ انهم ازدرامد شهردار ي كه مردم اين قلك راپرميكنند. با دريافت ارقام سرسام اور براي احداث بنا وان ماده 100ودر امد انچناني... پارك ملل و.......ساخته ميشود ومردم محروم نگهداشته شده خوشحالند كه اين قبيل پروزه ها در شهرشان وجود دارد وافتخار هم ميكنند كه ساير شهرها اين قبيل كارها انجام نشده
یک دهاتی از روستای پروریج آباد 13 ارديبهشت 1394
خدا قوت بسیجی
نشون دادی روحیه جهادی یکصد روزه پروژه های بزرگ رو
نا شناس 13 ارديبهشت 1394
میشه موافقونش رو هم دسته بندی کنی
١- گروهی که منافع بدست آوردن.
٢-گروهی که میخوان اون بالاتر بره به این امید که اونها رو هم در جایی جابجا کنه
٣- گروه هایی هم که ساروی اصل هستند و از اضافه شدن مرتب غیر سارویها در شهرداری خوششون نمیاد.
۴- گروهی هم که بخاطر آسفالت خیابونهای ساری درگیر جلوبندی سازی هستند.
و
و
و
نا شناس 14 ارديبهشت 1394
اصلا کامنت ما رو نمی زنید متاسفم که اینطور عمل می کنید
هدي 14 ارديبهشت 1394
خدا رحمت كنه مرحوم كردان بزرگ را، كه پايه گذار جشن ١٣ رجب در ساري بود
عبوري هم كه از نيروهاي ايشونه واقعا مديري موفق و تلاشگره كه با ادامه اين مراسمات شادي را به مردم ساري هديه ميده
اميدوارم فعلا توو شهرداري بمونه تا شاهد پيشرفتهاي بيشتر شهر ساري باشيم
ساروى 14 ارديبهشت 1394
اقاى عبورى شما حقوق ميگيريد كار ميكنيد فكر نميكنيم كار مهمى انجام داده باشيد بعضى از پروژه هاى شما ادامه شهردار قبلى بوده بااين همه مشاور و بقول ما دب دبه وكب كبه چكار كردى كه اين همه تبليغات توى اين شهر كردى بخدا ادم خجالت ميكشه ادم حقوق بگير دولته با پول بيت المال اين همه بنر توى شهر زدى براى مجلس رفتنت مردم عقل دارن ميفهمن كه شما چكار ميكنين نياز ب اين همه خدا قوت تبليغ نبود زمين مرحوم غفارى رو گرفتى خيلى خوب لااقل ب اسم غفارى ميزدى براى رضاى خدا و حلال وحرامش اگه بنام غفارى بود خانواده شهيد مهدوى هم بيشتر خوشحال ميشودن
نا شناس 15 ارديبهشت 1394
اينهمه سروصدا وتبلغات براي چيست !!!!!!! مردم محتاج نان شب هستند . حالا شهردار محترم ازجيب مردم بنر وعكس وزشت انتخاباتي ميگرد....
عمار 15 ارديبهشت 1394
عبوری جان تو عکس ها خوشگل افتادی
راستی هزینه عکس ها رو کی داده ؟
تبلیغات زود هنگام
یه خیابون باز کردید بزرگراه دو طبقه نزدید که
عوام فریبی تا کجا
سمانه 16 ارديبهشت 1394
تمام آنهائی که به حاج مهدی عبوری حمله می کنند، ساروی و بچّه شهر نیستند، بعد می گویند شما شهری دهاتی می کنید، بابا خودتان دارید این کار را می کنید، شما دشمن ساری و بچه شهرهای ساروی هستید، تحمل خودتان را هم ندارید.
ساروی پور 16 ارديبهشت 1394
جنگ با عبوري بازي با دم شير است. چون مردم ساري با عبوري هستند، هر كجا برود حمايتش مي كنند، خدا كنند از شهرداري نرود اگر مجلس عاشقان بگذارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.